24 Mbps'ye kadar


24 Mbps'ye kadar
  • Aylık 210 ₺
  • 24 Mbps'ye Kadar Download
  • 4 Mbps'ye Kadar Upload
  • AKN Yok Taahhüt Yok
  • 7/24 Çağrı Merkezi
Sizi Arayalım

  • Fiyatlarımıza %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir. Vergi oranında değişiklik yapılması durumunda PlusNet, vergi farkını müşteriye yansıtma hakkını saklı tutar.
  • PlusNet internet hizmetini Türk Telekomünikasyon A.Ş. altyapısı üzerinden sunacaktır.
  • Tarifelerde belirtilen hızlar, hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişebilir ve altyapının desteklediği en yüksek hızda hizmet alınır.
  • Yeni bağlantı yapan abonelerimiz 6 aydan daha önce hatlarını kapatmak veya faklı bir operatöre geçmek isterlerse 300 TL hat aktivasyon ücreti ödeyeceklerdir.
  • Türk Telekom Ftth (Fiber) Altyapı Üzerinden bağlantı yapan müşterilerimiz için 3 ay x 50 TL = 150 TL bağlantı ücreti (Kurulum Ücreti) alınacaktır.
  • Türk Telekom Ftth (Fiber) altyapısındaki müşterilerimizden aylık vergiler dahil 10 TL modem kira bedeli alınacaktır.
  • Türk Telekom altyapısında farklı operatörden geçiş yapacak müşteriler için çağrı merkezimiz teknik destek verecektir.
  • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısındaki müşteriler aboneliğinin iptali durumunda, kullanımlarına verilmiş olan cihaz(lar)ı, 15 gün içinde PlusNet’in anlaşmalı olduğu kargo firmasının herhangi bir şubesine PlusNet ödemeli olarak iade etmelidir.İade edilmemesi durumunda 600 TL cihaz bedeli son faturasına yansıtılacaktır.
  • Vdsl – Adsl altyapı üzerinden bağlantı yapacak abonelerimiz için 6 ay x 100 TL = 600 TL bağlantı ücreti alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, Müşterinin seçtiği tarife üzerinden PlusNet tarafından hesaplanarak, internet hizmetleri için hizmet alınan ayın sonunda faturalandırılır.
  • Kota ve AKN uygulaması olmaksızın, tarife kapsamında 8 ve 16 Mbps’e kadar hız seçeneklerinden seçilen tarifeye ve altyapıya uygun hızda internet hizmeti sunulacaktır. Taahhütsüz tarife kapsamında internet ve telefon paket ücretleri için cayma bedeli yansıtılmayacaktır.
  • Taksitli olarak modem satın alındığı durumlarda, modem taksitleri sona ermeden aboneliğin herhangi bir nedenle sona ermesi halinde, kalan modem taksitlerinin tamamı müşterinin son faturasına yansıtılır.
  • Müşteriye yansıtılacak internet bedeli faturası SMS ile bilgilendirilecek ayrıca PlusNet Online İşlem Merkezinde de görülebilecektir.
  • FTTH (Eve Kadar Fiber) altyapısında hizmet alan müşterilerimiz için modem altyapı operatörü tarafından gönderilecektir. Bu nedenle müşterinin ad-soyad ve iletişim bilgileri altyapı operatörü ile paylaşılacaktır.
  • Müşterinin kullanımında olan ancak PlusNet tarafından temin edilmemiş olan cihaz(lar)da oluşan arıza ve cihaz kaynaklı bağlantı sorunlarından PlusNet sorumlu değildir. Modem görseli temsilidir ve başvuru esnasında seçmiş olduğunuz marka ve modelde modem tarafınıza gönderilecektir.
  • PlusNet, modem markası ve paket içi ve paket dışı ücretlerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar
  • Uyuşmazlıkların çözümünde müşteri, hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu tüketici sorunları hakem heyeti veya tüketici mahkemesine başvurabilir.
  • Müşterinin aldığı paket ve kampanyalarla ilgili doğacak damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır.
  • Usule ilişkin hususlar hakkında Abonelik Sözleşmesi'ndeki hükümler geçerlidir.
  • Diğer Ücretler: İnternet Nakil Ücreti : 600 TL, Statik IP: 45 TL
  • Müşteri kaynaklı arızalar için işletmecilere yönelik EliTT hizmeti tarife tablosundaki fiyatlar geçerlidir.

Tarife kapsamında taahhüt vermem gerekir mi?

Tarifemiz taahhütsüz olarak sunulmaktadır.

Tarifeden kimler faydalanabilir?

Tarifelerimizden tüm bireysel ve kurumsal müşterilerimiz yararlanabilir.

Tarifeden faydalanmak için nereye başvurmalıyım?

Abone başvuru sayfasında bulunan formu doldurarak başvurabilirsiniz.

Tarifeye katıldım, şimdi ne olacak?

Bireysel Müşteri Hizmetleri’nden tarife danışmanınız sizi 24 saat içinde arayacaktır. Seçmiş olduğunuz tarife ve abonelik süreciniz ile ilgili sizi bilgilendirerek, abonelik sürecinizi onayınız ile birlikte başlatacaktır. Tarife danışmanımız aynı zamanda tüm süreç için sizi bilgilendirecektir.

Hizmet başladıktan sonra karşılaşacağım sorunlar için nasıl yardım alabilirim?

PlusNet aboneliğiniz süresince en çok ihtiyacınız olan konularda 0850 420 50 75 numaralı Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

Hizmet başladıktan sonra gelecek olan ilk faturamda hangi ek ücretler yer alacak?

Aboneliğinizin başlangıcında size ulaşacak ilk faturanız, abone olduğunuz ayın son günü kesilecektir. Bu faturanız, abone olduğunuz ay boyunca almış olduğunuz hizmet ücretlerini içerecektir. Kampanya kapsamında modem talep edildiyse, modem taksidi ilk faturaya yansıtılacaktır. Ayrıca taksitli olarak modem alınması durumunda modeme ait damga vergisi bir defaya mahsus ilk faturaya yansıtılır. Taahhütsüz kampanyadan faydalanan müşterilerilerimizin faturalarında kampanya ve pakete istinaden damga vergisi yer almayacaktır.

Kurulum taksitlerim bitmeden aboneliğimi iptal ettirdiğimde kurulum ücreti faturama nasıl yansır?

Taahhütsüz kampanyalarda aboneliğin kurulum taksitleri bitmeden herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle PlusNet tarafından feshedilmesi halinde kurulum ücretinin kalan taksitleri faturaya yansıtılır.

Modem taksidim bitmeden aboneliğimi iptal edersem ne olur?

Aboneliğin modem taksidi bitmeden herhangi bir sebeple, müşteri tarafından yahut müşteriden kaynaklanan bir nedenle PlusNet tarafından feshedilmesi halinde, kalan modem taksitleri müşteriye yansıtılır.